piątek, 17 września 2010

15... Ostatni :(

.. potem ja i Justin poszlismy na spacer ... robio się ciemno ale i tak było fajnie ;) ... szliśmy i nagle usłyszałam strzał ... potem popatrzyłam na Justina ... niestety ale juz nie żył ;( ;( ... potem był drugi strzał i poczułam ból ... 

Muszę zakończyc bloga bo nie mam czasu pisać ... w moim opowiadaniu Justin i Vanessa umarli ... a nie będe juz pisać bo teraz jestem w 6 klasie i te rózne sprawdzainy i wgl ... a i tak pisze ksiązkę tylko ze w takim zeszycie ... tam jest troche o Bieberze ;p Czyli ze Bieber zakochuje sie w jednej lasce ... okazuje sie ze ona ma dwie tożsamości i dla tego Bieber z nią zrywa ... ( co do tożsamości tej dziewczyny to jedna tozsamość jest sławna a druga zwyczajna ... Jak Hannah Montana normalnie ;p ) ... Miło było dla was pisac ;**** KOffamm Wassss !!! Nie zapomne o nikim ... i dziękuje za wszystkie miłe żeczy napisane w komentarzach i na GG ;) Będe tęsknić ;) A jeśli chcecie to Na gg piszcie dalej ;) POzdrawiam ;) Paaa ;****

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Jak mogłas to skończyc ? To mój ulubiony blog ! Błagam Cię pisz dalej , stwórz nowego bloga ale nie marnuj tego talentu ! Nie bądz egoistką i pisz dalej ! I wyslij mi link na gg : 28344598