piątek, 3 września 2010

Rozdział 13

... Przez kilka kolejnych godzin byłam u Justina i gadaliśmy ... potem przyszła po mnie Lilka :/  I oczywiście musiałam iśc do domu ... gdy tylko weszłam do domu to poszłam do swojego pokoju i zamknełam sie na klucz ... nagle ktos zapukał ... spytałam kto to ... oczywiscie nie kto inny jak Max ... powiedziałam mu ze nei chce z nim gadac i zeby sobie poszedł ... potem mama zawołała mnie na kolacje ... oczywisćie musiałam iść ... gdy wyszłam nie odzywałam sie do nikogo !! potem zjadłam szybko i poszłam na spacer ... byłam w skate parku ... usiadłam na ławce i zakryłam twarz dłońmi ... oczywiscie nie płakałam ale myślałam sobie ... myślałam o wszystkim i czasami o niczym ... potem poczułam ze ktos usiadł kolo mnie ... gdy popatrzyłam w tamtom strone był to ...

Przepraszam ze znowu takie krótkie ...
Wczorajsza Rozmowa Z Moją Mamą !! :
- Karolina idź się uczyć !! - powiedziała
- Ale nie mam czego - powiedziałam
- napewno cos dzisiaj robiliście - powiedziała
- Rozumiem wiec ze mam sie uczyć zasad BHP !! - powiedziałam udając poważną mine a w środku sie mega śmiałam .... a moja siostra w pokoju sie mega lachała ;p
Paaa ;**

Brak komentarzy: