środa, 1 września 2010

Rozdział 10 ;)

zaczeli zadawać dużo pytań ... :
- Od kiedy jesteście razem ??
- Vanesso nie przeszkadza ci ze Justin jest gwiazdą ??
itd .... my nie odpowiadalismy i poszlismy do domu ... za tydzień koniec wakacji ;( i znowudo tej beznadziejnej sql ;( chciarz nie powinno być tak zle bo nigdy nie miałam problemów z naukom ... nie zebym byla kujonicą czy coś ;P nigdy sie nie ucze ... tylko zadania odrabiam ;p Dosyc gadania o szkole ;p ... dzisiaj ja i Justin idziemy do skate parku ... nie wiem czy Just wie ale ta deska co jest teraz moja była kiedys Lilki ;) ona  szalałam za Bieberem i była na jego koncercie a on dał jej autograf na desce ;)

/ o 19 w skate parku /
Gddy przyszlam do skate parku Just tam był , siedział na ławce i czekał na mnie ;p potem powiediał ze gdzieś juz widział moją deske ... ja pokazałam mu ten auftograf ... on powiediał ze nie przypomina sobie zeby dawał mi autograf :
- Ale dawałeś mojej siostrze na twoim koncercie pół roku temu ... - powiedziałam ...
- A no tak ... to z tad pamietam twoją sis ;) - powiedział i uśmiechnał sie do mnie ;p
Potem zaczelismy jezdzić na deskach ... nagle Just spadł z deski i stracił przytomnosć ... szybko podbiegąłm do niego i zadzniłam po pogotowie potem poinformowałam mame Justinka ... a potem moich rodziców gdzie jestem ... byłam przy Justinie cały czas od kąd trafił do szpitala ... chwilowo nie mogłam byc w sali bo lekarze musieli go zbadac ... gdy lekarz wyszedł i zaczął ze mną rozmawiać to powiedział ze Justin ma ...

No i jest 10 ;P
Przepraszam ze ttak krótko !!
Dzisiaj pierwszy dzień szkoły ;( Nie chce mi sie jutro znowu uczyc ;(
Są tacy którzy tęsknią za szkołom ;p ale ja do nich nie należe ...
Pozdrowienia dla : Kini ( koleżanki z Klasy ;p ) , Karolci ( Koleżanki z Klasy ;p ) , Natali ( koleżanki z klasy ;p ) ...
Jutro was znowu zobacze ;p Heheh ^^
Karolciu ... dziekuje ci za fajną rozmowe ... w kościele xD hhahahha :P
Papatki ;)
Ps.Dodawajcie komcie ;)

Brak komentarzy: