wtorek, 31 sierpnia 2010

Rozdział9

... - Justin ... nie wiem czy powinnismy być razem ...
- Co ??!! Ale dla czego ??!! - powiedział ze smutkiem ...
- Bo ta piosenka ... o przyjaźni ... - powiedziałam i przerwał mi Bieber ...
- I to przez tą piosenkę ?? , jeśli nie chcesz byc ze mną to powiedz a nie zmyślaj jakiejś historyjki z piosenką !! - powiedział Justin z lekkom złością ...
- Ale mi naprawde chodzi tylko o piosenke ... - powiedziałam i przytuliłam się do Justina
- Skoro tak to najlepiej zaśpiewaj ją tylko z Jasmine ... - powiedział
- co?! ona sie nie zgodzi zaśpiewać tylko ze mną ... - powiedziałam - a po za tym to widze ze ona chce nagrac tą piosenke z tobą wieć ty z nią nagraj tą piosenke ... - powiedziałam
- Będzie trudniej niż myślałem - powiedział Justin ze smiechem ;p
- Hehe , no chyba tak ;p - zaśmiałam się do niego ...
- mam pomysł ... moze Jasmine wybierze ... - powiedział Bieber ...
Ja sie zgodziłam ... zadzwoniliśmy do Villegaski i zaprosilismy ją do mnie ... jak przyszła to spytaliśmy się z kim chce bardziej nagrać tą piosenkę ...
- No chyba bardziej z Van bo ona to dziewczyna ... i lepiej się z nią dogaduję niż z chłopakiem ... - powiedziala z lekkim śmieszkiem ;p
- Zgadzam się na to zebyscie razem nagrały tą piosenke ... - powiedział Justinek ;)
Potem pojechalismy do studia ... justin powiedział Usherowi ze tylko ja i Jasmine bedziemy nagrywac piosenke ... Usher sie zgodził ;p Potem ja i Villegas nagrałyśmy piosenke ... ;P było naprawdę magicznie ... potem Jasmine i Ja poszłyśmy do centrum chandlowego ;p Justin oczywiscie nie chciał zebysmy szły same więc poszedł z nami ;p jak tylko weszłysmy do jakiegoś sklepu to było : Idziemy Już ?? !!
Hehhe ;p oczywiscie to mówił Justinek Bieberek ;) ale gdy tylko zobaczył jakieś czapki w sklepie to odrazu musial kupić heheheh xD Gdy poszłyśmy do fajnego sklepu to ja i Jasmine zobaczyłysmy super bluzkę ... były akurat 2 takie same i takie same rozmiary ... chcialysmy sobie kupić takie same ale Justin powiedział ze on nam kupi xD ... po 2 min miałyśmy takie same bluzeczki ;P ...

 Oczami Justina /
Kupiłem im takie same bluzki ;) Gdy wróciliśmy do domu to zrobiły dla mnie pokaz mody ... miałem z nich mega polew ;p Gdy założyły te same bluzeczki to wyglądały tak słodko jak cukiereczki ;p ... normalnie tylko zchrupać xD Nagle poszły sie prebrac ... miały 2 takie same sukienki ... załozyły je ... Ale Vanessa Sexi W Niej Wygląda ... mmm.... ;p ... hheheh ^^ .... gdy poszły się przebrac juz w normalne ciuszki to postanowiłem zapalić kilka świeczek ;) mówiąc kilka mam na mysli wszystkie co były ;p ... gdy one juz wyszly to w kuchni było pełno świeczek ... w salonie tez ... nie zdązyłem ustawić na schodach ... to wyglądało tak romantycznie ;p hheh ;) :
- Wow !! a z kąt to sie ty wzielo ... - powiedziała Vanessa ;P
- A z miasteczka nazwanym : Romantyczne ...
Van i Jas zaśmiały sie ;) Potem podeszłem do Vanessy i zacząłem ją całować ... gdy się z nią całuje to czuje sie tak magicznie ...

/Oczami Jasmin /
Van i Just zaczeli sie całowac ... słodko było na nich patrzec ... nagle oni zaczeli się zbliżać do świeczek w kuchni ... zaczęłam im mówić zeby nie podchodzili do kuchni .... oni przestali się całować ... potem Justin spojrzał a siebie i zobaczył zebyl juz kilka cm od zapalonych świeczek ...

/Oczami Vanessy /
Gdy Justin i Ja odsunelismy się od kuchni to Just zaproponował obejrzenie jakiegos filmu ... zgodziłyśy się ... Justin wybrał horror ... zgodziłyśmy się ... to było mega straszne ... przytuliłam sie do Justina a Jasmin do mnie ;) Heeheheh ... to musiało fajnie wyglądac ... potem zasnelismy ... nad ranem obudziłam się a Jasmine nie bylo koło mnie ... wstałam i zobaczyłam ją siedzącą w kuchni ... siedziała i patrzyła w ekran swojej komórki ... podeszłam do niej i spytałam się co tam u niej ... nagle powiedziała ze wstawiła kopie naszej piosenki na YouTube i ze wszyscy sądzą ze to genialne ... zaczęlysmy skakać radosci ... Just nie wstawał wiec chciałysmy go obudzic ... podeszłyśmy do niego lecz on tak słodko spał ... poszłysmy po bitą śmietane i go pomalowałysmy ... potem jeszcze czerwona szminka mojej mamy i gotowe ... gdy juz wszystko odłożyłysmy to wstał Justin ... wyglądał tak śmiesznie ... chyba nawet nie poczuł ze ma cos na sobie ... :
- ja juz musze isć - powiedział Justin ...
- A moze pierwsze pujdziesz do łazienki - zaproponowała Jas ...
- Nie ... po co ... - powiedzial .. ja podniosłam małe luserko które leżało w kuchni ... just zakrzyczał jak siebie zobaczył ... nale sie spytal która to ... jas wskazała na mnie palcem ... gdy ja zobaczyłam wskazałam na nią ... :
- Podejrzewam ze to Van - powiedział i zacząl mnie gonic ....
Ja uciekałam ... nagle mnie dogonil i zaczął całować ... Jas mega sie samiała ... gdy przestalismy sie całowac to powiedziałam Bieberowi mój plan :
- Ty ją łap a mnie zostaw reszte - powiedzialam juz na głos ...
JasV domysliła sie o co chodzi i zaczela uciekać ... nie była zbyt szybka wiec justin ja dogonił .... po chwili przyniosłam bitą śmietane i ją pomalowałam ... :
- teraz juz wszyscy mamy bita śmietane na twarzy ... - powiedziałam śmiejąc się ... ja oczywiście miałam tez bita smietane bo jak justinek mnie całował to oczywiscie przeniusl na mnie białe zarazki ^^ hehehh ;p ...
potem wszyscy poszli umyć sobie twarz ... nie wiem czemu ale gdy to zmyłam to miałam bardzo gładką twarz ;p ... a nie tylko ja ale i reszta ;p Powiedziałysmy z Jas ze bedziemy sobie robic takie maseczki na noc ... hahahha !! potem Jas poszła ... just 10 min po niej .... ołł zapomniałam wspomnieć ze moich rodziców znowu nie ma w domu i zostałam tylko ja i Lilka ....Nagle Lil zeszła z góry ... :
- Ja myślałam ze ciebie w domu nie ma - powiedziała Lil ...nagle z gry zszedł jej chłopak ... ja zrobiłam zdziwioną mine oni zreszta też ... nie wiedzieliśmy co robić więc powiedziałam ze pujde sie przejsć ... gdy szłam sobie do parku to zobaczyłam Justina rozdającego autografy ... nie chciało mi sie z nim gadac ;p udawałam ze go nie widze cociarz to było niemożliwe bo jego Fanki iszczały tak ze nie mozna było niezauważyć i nie usłyszec ;p potem justin juz skonczył z Fankami i poszedł do mnie :
- A ty przeurocza panienko chcesz autograf - powiedział JustinB z śmiechem ....
- Tak z wielką chcęcią - powiedziałam ze śmiechem - a moze na bieliźnie ... - powiedzialam śmiejac się coraz głosniej ...
- Przykromi ale ja mam dziewczyne ... ona jest najlepsza na świecie i nie zdradze jej z Fanką ... - powiedział
- Ale ja nie jestem twoja fanką - powiedziałam ze śmiechem ...
- Ojjojoj ... no to mamy problem ... musze cie przekonac do siebie - powiedzial i mnie pocalował ... - a teraz cie przekonałem?? - spytał z usmiechem jak juz skończyliśmy się całować ...
- Tak przekonałeś mnie ale nie do końca ... - powiedziałam a on zaczął mnie całować ... nagle koło nas staneło kilka samochodów wypchanych paparazzi ... nam to nie przeszkadzało więc całowaliśmy sie dalej ;p Gdy skończylismy sie całować zaczeli zadawać duzo pytań ...

Przepraszam za wszystkie błędy ale pisałam to bardzo szybko ...
A teraz : powiedzcie mi szczeże : ...mam pisać bloga czy juz nie ??
Pozdrawiam Was ;**
Papatki ;**
ps. Piszcie komcie czy mam pisac bloga czy nie ... ;)

1 komentarz:

EmoOla pisze...

Oczywiscie ze masz zostać i pisać dalej !!!!!! Jak juz bys nie pisała to bym sie chyba załamała:( masz talęt wieć korzystaj z niego !!!!!