sobota, 28 sierpnia 2010

Rozdział 6

- Ale Fajnie że masz dom tylko dla siebie ... - powiedział gdy wchodził do mnie ...
- No mega ... nie wiedziałam ze moi rodzice az tak mi ufają ... ;p  - powiedziałam ze śmiechem ....
- Pujdziemy się przejsć ?? - spytał DżejBi ;)
- Robi się ciemno a po ostatnim spacerze w ciemności boje sie wychodzic o tej porze - powiedziałam
- Przy mnie nie masz się czego bać - powiedział i przytulił mnie ...
- A moze oglądniemy film ?? - zaproponowałam
- ale bardzo mi zależy zeby iść na spacer ... - oznajmił
- Skoro tak bardzo chcesz - powiedziałam i się uśmiechnełam
- to super ... - powiedział i mnie pocałował ...
Potem poszlismy ... sapacerowalismy .... nagle przyszedł mi sms o treści :

Dopadne Cię W Nocy !!
Nie Wyrwiesz Mi Sie !!
Do Zobaczenia W Nocy !!
Buahahah !!

Gdy odczytałam tego sms-a bałam sie sama spać wiec Justin zaproponował zeby u mnie nocowal ... zgodziłam się na to ... jak wracaliśmy juz ze spaceru dlaje myslałam o sms-ie ... Justin wpadł do siebie do domu po jakieś zeczy i zaraz po tym poszlismy do mnie ... u mnie w pokoju był telewizor wiec oglądalismy fajny film pt: The Last Song ... był taki romantyczny ze Justin zaczął mnie całować ... nagle usłyszeliśmy dzwonek do drzwi ... bardzo sie wystraszylam ... Justin powiedział ze pujdzie otworzyc ... bardzo się bałam o niego więc poszlam z nim !! ... gdy Justin otworzył drzwi w drzwiach ukazał się jakis facet ... była przerazona ... on sie spytał czy moze przenocować u nas ... zgodziliśmy się bo powiedział ze jutro juz jego dom bedzie wolny ... ten facio spał w pokoju gościnnym ... było juz bardzo ciemno i bardzo puzno ... nagle mój koffany malutki piesek zaczął szczekać ... ja i Justin szybko zerwalismy się z łózka i usłyszelismy :
- Ucisz się ty zjeb...any psie ...
To był głos tego facia ... zobaczyliśmy ze drzwi do mojego pokoju się otwierają ... bylismy przerażeni ... nagle w drzwiach ukazał sie ten gośćiu ... :
- no kur ... myślałem ze śpicie - powiedział ten koleś ...
- a co chciałeś nas okraść - powiedział Justin
- Nie chciałem zrobić tej dziewczynie bo przez nią moja córka cały czas płacze ... - powiedział ...
- Że Co ??!! - powiedziałam ze zdziwieniem !!
- Jaka córka - spytał Justin ...
- Twoja Fanka ... - powiedział do Justina ...
- czyli ten sms był od pana ?? - spytałam zaniepokojona ...
- Tak ode mnie ... - powiedział - ale gdy pozwoliłaś mi tu nocowac to prekonałem sie ze jestes wporządku ale musiałem ci cos zrobic bo juz nie wytrzymywałem z płaczem mojej córki ...
Potem ten facet sie zmył i poszedł do swojego domu ... Ja byłam strasznie zdenerwowana ... powiedziałam justinowi ze nie powninniśmy być razem... on zrobił dziwną mine ... :
- To wszystko moja wina ... - powiedzial  Justin ... - gdybym nie był sławny to to wszystko by się nie wydarzyło ... przepraszam - powiedział ...
- To nie twoja wina ... - powiedziałam i pocłowałam Justina ...
Potem poszliśmy spac ... gdy rano się obudziłam to Justin juz nie spał i patrzył się na mnie ... :
- Nie mogłeś mnie obudzic ?! - spytałam z lekkom złością i tez uśmieszkiem ;)
- No co ? tak słodko spałas - powiedział i dał mi całusa w policzek ...
Potem wstałam i poszłam do łazienki ... zaczęłam sobie śpiewać piosenke Miley Cyrus - When I Look At You ... gdy wychodziłam z lazienki zobaczyłam ze Justin stoi przy drzwiach i słucha jak śpiewam ... powiedział ze mam ogromny talęt i ze dzisiaj mam z nim jechać do studia bo nagram swoją piosenkę ... on powiedzial ze moge byc mega sławna ... ja mu powiedziałam ze nie chce być sławna !! ... on powiedział ze takiego talętu nie mozna ukrywac ... trudno .. będe musiała ... :
- Błagam - Powiedział Justin ...
- Nie ... - Odpowiedziałam
- Plosze ... - Powiedział i zrobił słodkom minke ... Jego minka była tak słodka ze musiałam się zgodzic ...
- No dobra ... twoja słodka minka załatwiła wszystko - powiedziałam i się zaśmiałam ;)
- Ale jaka minka ?? - spytał - ja juz tak mam ze jestem słodki - powiedział
- No tak jak myślałam ... zapatrzony w siebie gwiazdor z ciebie jest ... - powiedziałam ...
- Ale i tak mnie kochasz ... - spytał - Kochasz mnie ... prawda ?? - spytał z uśmieszkiem ...
- Tak .. kocham cię !! przecierz wiesz !! - powiedziałam śmiejąc się !!
- no ale wolałem sie upewnić ... ;) - powiedział i sie usmichnol ;p
Potem pojechaliśmy do studia... Gdy tym ludziom cos zaspiewalam powiedzieli ze natychmiast musze cos nagrać bo mój głos jest nieziemski !! Js byłam bardzo zdziwiona ... a gdy mi to powiedzieli to Justin puścił do mnie oko ... a ja pokazałam mu język .. jak to w moim zwyczaju ;p Heheh ;) Pierwsze wybrali piosenkę pasującą do mojej tonacji ... ta piosenka miała tytul : Stworzeni dla siebie ...
Tą piosenke zaśpiewał ze mną JustinB ... Po nagraniu posłuchaliśmy tą piosenke i Justin powiedział ze nasze głosy do siebi ebardzo pasują ...
Na następny dzień Justin się dowiedział ze ma mieć koncert ... tam u nas w okolicy ... powiedział ze zabierze mnie na koncert ;) powiedział tez ze zaśpiewamy naszą piosenke ... miałam stresa bo pierwszy raz bym występowała na scenie ... Justin powiedział zebym poprostu byla sobą ...
Nadzedł Dzień Koncertu !!
Pierwsze Justin zaśpiewal swoja piosenke : Baby ... potem Love Me .... Nastęonie ja i on zaśpiewaliśmy nasza piosenke : Stworzeni Dla Siebie ... Było naprawde fajnie , po naszej piosence justin zaśpiewal swoją piosenke : Somebody To Love ... Bardzo lubie tą piosenke :) ... po koncercie gdy Justin rozdawał autografy to stałam koło niego ... nagle jeden chłopak podszedł do mnie i poprosił mnie o autograf ... byłam bardzo zdziwiona ... gdy JB to zobaczył to się uśmiechnąl i powiedział do wszystkich ze jeśli chcą to ja też rozdaje autografy ... nagle wiele osób przyszło do mnie po autograf i prosili o fotki ;)
Na drugi dzień obudziłam się i myślałam ze to sen lecz gdy poszłam do sklepu po gazete to ...
Zaatakowalo mnie pełno fanów ... wtedy wiedziałam ze to nie sen !! gdy fani dali mi juz spokuj to poszłam do domu i nagle zobaczyłam ze jestem na okładce gazety Popcorn !! Zatkało mnie !! Pobiegłam szybko do Justina ... gdy on to zobaczył to przeczytaliśmy artykuł ... pisali tak :
Ta 15 letnia dziewczyna Vanessa Blazej ma niesamowity głos !! wczoraj wystąpiła na koncercie Justina Biebera (16l.) . Justin jest jej chłopakiem ... po koncercie do Vanessy podeszło dużo fanów !! ... Słyszelismy ze wytwórnia Disney'a chce zeby wystąpiła w jakimś filmie ... ( Ta wiadmość mnie zdziwiła ) ...  Myślimy ze kariera Vanessy dobrze sie potoczy ... Kilka osób twierdzi ze ona Jest z Justinem po to zeby sie wybić ... ( Ta wiadomośc mnie zszkowała ... to Justin zaproponowal nagranie piosenki ... nie wierze ze ktos tak sądzi ) ... ale oni wyglądają tak slodko ze większość sądzi ze są ze sobą bo się kochaja ...

To tyle było w tym artykule ... naprade sie zdziwiłam jak to przeczytałam ...
Gdy wróciłam do domu to puściłam sobie piosenke Justina " Somebody To Love" jest genialna !! słuchałam jej cały czas i troche sprzatałam ... nagle wszedł Justin i zaczął śpiewać ... potem wziąl mnie i zaczelismy tańczyć ... był bardzo śmiesznie ... nagle moi rodzice i moja siostra wrócili z polski .... wyłączyli nam muzyke .. my sie popaczyliśmy ze wstydem ... :
- To próba przed koncertem - powiedział Justin ze śmiechem
- tak właśnie ... - potwierdziłam wersje Justina ...
- No własnie ... Vanesso czemu nie zadzwoniłas i nei powiedziałaś ze jetes gwiazdą ...
- Bo nie jestem gwiazdą - powiedziałam
- Jak to nie ... masz pełno fanow !! - powiedział Justin
- No i jesteś na okładce Gazety Bravo - powiedziała Lil
- Bravo ?? myślałam ze na ogładce gazety Popcorn ... - powiedziałam
Nagle Lilka dała mi gazete Bravo ... byłam tam na okładce ... artykuł był podobny !! Ni wierzyłam w to !! Nawet Tam były emaile pd fanów ... pisali naprawde mile zeczy na mój temat ;) Potem poszłam pogrzebac troche w necie ;) Nagle zobaczyłam zdj na których Justin całuje sie z  ....

Ciąg dalszy kiedy indziej ;) Dzisiaj juz jestem zmęczona ;p
Myslę ze się podobało ;p Chciarz Nie Wiem ...
Moje Pomysly Poszły Na Wakacje ... Nie Wiem Kiedy Wrócą ... Mam Nadzieję Że Jutro Już Będą ;)
Pozdrawaim Wszystkich ;**
Piszcie Komcie ;) A jeśli macie jakiesc blogi to podawajcie linki ... z wielką chcęcią zobacze coś Nowego ;)
Koffam Was ;** !!
Papatki ;**

Brak komentarzy: