czwartek, 26 sierpnia 2010

Rozdział 1

Dzisiaj pierwszy dzień wakacji ;p Oglądam telewizor i sie strasznie nudze :( Ale i tak fajnie ze są wakacje ... !!
Nagle słysze dzwonek do drzwi !! Ide otworzyć i widze mega happy Viki xD
- Chdz , idziemy się przejsć do parku !! - Powiedziała Viki.
- Ja nigdzie nie ide !! - Powiedziałam
- Ej no chodz jest pierwszy dzień wakacji ... trzeba troche zaszaleć a i tak spacer po parku to nic szalonego-powiedziala.
- Haha !! ... Niech będzie ... czekaj tylko wezme Fona ;p - Powiedziałam
- Okey . - Powiedziała Viki z radoscią !
Potem poszłyśmy do parku ... szłyśmy rozmawiając o wakacjach ... potem siadamy na ławce i dalej rozmawiamy ;p Nagle podeszli do nas jacyś chłopcy ...
- Mozemy się dosiąść - Powiedział jeden z nich ...
- Tak ... jasne , siadajcie - Powiedziała Viki ...
My siedziałysmy z dziwnymi minami jak jakies klauny ;p Nagle jeden chlopak się odezwał :
- Jestem Justin a to mój kumpel Zac ...
- Ja jestem Vanessa a to moja kumpela Viktoria ... - powiedziałam
- Vanessa ? Ładne imię - powiedział Justin
- Ta ... - Odpowiedziałam
- No ... Van my chyba będziemy już wracać ... - Powiedziała Viki
- Tak , chyba tak ... - Powiedziałam ...
- A jakiś kontakt do was podacie ??- Powiedzial Zac ...
- Dam ci mój nr na komórkę - Powiedziała Viki
- Okej ;) - Powiedział Zac z radoscia !!
- Ty wpisz swój a ja swój - powiedziala Viki
Ja nic się nie odzywałam ... przez chwile patrzyłam na Viki i Zaca lecz nagle zobaczyłam ze Justin na mnie patrzy ... strasznie mnie to zdziwiło ... starałam się nie patrzeć w tamtą strone ... Nagle Zac zaczął mówić do Justina :
- Ej Justin ... - Powiedział Zac !!
- Justin Wracaj Na Ziemie !! - Powtórzył !
- Ziemia Do Justina !! - Kolejny Raz !! ( Powiedział To Klepiąc Go Po Głowie )
- Co ?! Co ?! ... - Justin Mówił Niewiedząc Co Się Dzieje !!
- Ktoś się chyba zakochał - Powiedział Zac !
- Spadaj !! - Mowił ustin z Lekkim Uśmieszkiem ;p
Gdy ja i Viktoria byłysmy juz w drodze to zaczelam myślec czemu on patrzył na mnie i nie widział świata po za mna  ... viki mówila ze wpadłam mu w oko ale ja w to nie wierze bo we mnie nie ma nic idealnego a on ma idealne brązowe oczy i idealne włosy !! Jak szłyśmy to starsznie się zamażyłam ... nawet nie widziałam jak czas szyko zleciał bo zaraz bylam pod domem ;p Jak przyszłam do mojego domu to poszłam do pokoju i zaczełam cos nucić ... miałam wene więc napisałam piosenke pt " Myślę O Tobie "
Napisałam tą piosenke bo nei mogłam zapomnieć o Justinie !! Widziałam go tylko 10 min a juz nie mogę o nim zapomnieć !! Nagle zadzwonił mój telefon ... to był jakis nieznajomy numer ... wachałam się czy odebrac ale jednak odebrałam ...
- Hej Tu Justin ... Poznaliśmy Się Dzisiaj W Parku - Powiedział
- O Hej .... Jeśli mogę spytać to z kąt masz mój nr ?? - Zapytalam
- Viktoria podała Zacowi a on mi ... bardzo chciałem cię usłyszec - Powiedział ...
- No to mnie usłyszałeś ;p - Powiedziałam z lekkim uśmiechem ;p
Nagle zabrzęczała mi gitara bo akurat miałem ją na kolanach ... Justin to usłyszał ...
- Czy To był dzwięk gitary ?? - Zapytał ...
- Tak ... własnie mam gitarne kolo siebie i zabrzęczala ;p - Powiedziałam śmiejąc się ;p
- Grasz Na Gitarze ?? - Spytał ...
- Tak od 6 roku życia czyli juz 9 lat ;p - Powiedziałam
- Spotkamy Się ?? - Zaproponował Justin ...
Ja niezastanawiając sie zgodzilam się na jego propozycję ;)
Powiedział zebysmy sie spotkali w parku w tym samym miejscu co sie spotkalismy ;)
Po 20 min gdy przyszłam do parku to on juz tam był i czekał ...
Podeszłam do niego i on powiedział zebysmy poszli do niego ...
Przez chwile nic nie mówilam i nagle on powiedział :
- Spokojnie , Moich rodziców nie ma w domu ;p
- A z kąt wiesz ze o to mi chodzilo ??
On spojrzał na mnie dziwną miną ;p
- No Dobra O To Mi Chodziło !! - Powiedziałam
On się zaśmiał ;p Potem szliśmy do niego i w drodze opowiadalismy troche o sobie ...
Gdy on powiedział ze jestesmy już na miejscu to zobaczyłam przed sobą ogromną WILLE !!
Nie mogłam uwierzyc w to co widze !! :
- Ty Tu mieszkasz ??- Spytalam ze zdziwioną miną !!
- yy.. no takk ... - Powiedział z uśmiechem ...
- Czemu nie powiedziałeś ze jestes bogaty ?!- Zapytalam z lekkom złością !
- Bo wszystkie dziewczyny które poznawalem umawiały sie ze mna tylko dla tego - Powiedział z lekkim smutkiem ...
- Ja nie jestem taka , teraz jestem nawet wściekła ze mi o tym nie powiedziałeś !! - Powiedzialam ...
- Zrozum ... tyle razy mnie ktos ranił ze nie chciałem zeby kolejna osoba na której mi zależy tak zrobiła ! - Powiedział ...
Zaczełam się uśmiechać bo powiedział " Osoba na której mi zależy " i to chodziło o mnie !! ;)
- Zależy Ci na mnie ?? - Spytalam z uśmiechem ...
- Tak , gdy tylko cie zobaczyłem to wiedziałem ze jestes warta o wiele wiecej niż Hannah Montana !! Hhahahha !! - Powiedzial ze śmiechem ;p
- Hahahh !! Hanan Montana ... zmieniamy temat i gadamy o niej ??!! ;p - powiedziałam żartując ...
- Nie ... nigdy .... !! Wole porozmawiać o nas !!- powiedział
Gdy usłyszałam " O NAS " to odrau wiedziałam ze on się we mnie zakochał ;p Nie wiedziałam co powiedziec więc chwile byłam cicho i powiedziałam :
- Ja Mam Chłopaka !! - Zażartowałam
- Ołł ... szkoda ... - powiedział ze smutkiem
- Przecierz cie tylko nabieram - powiedziałm ze śmiechem !!
- Hahahah !! - Zaceliśmy się śmiać ...
- To moze wejdziemy do środka mojego domu ??  - powiedzial
- Z Wielką Chęcią - powiedziałam ... :)
Gdy weszlismy do domu to naprawde miałam zacząć mówić wow wow wow ale sie powstrzymalam ;p
Potem Justin powiedział ze chce mi coś pokazac ... i powiedział zebym szła za nim ... szlismy po schodzch w górę ... nie wiedziałam gdzie idziemy ale sie nie pytałam ... gdy on nagle otworzył drzwi do jakiegos pokoju to zobaczyłam ze on tam ma pokuj muzyczny ... ten widok był nieziemski !! Powiedział zebym mu zagrała jakoms piosenke na gitarze ... ja zagrałam mu piosenkę pt " Życie Toczy Się Dalej " ... gdy skończyłam grac i  spiewać powiedział ze mam prześliczny głos i pytał się czy to moja piosenka ... ja powiedziałam ze to moaj piosenka ;p On powiedzial :
- Czy jest coś jeszcze czego o tobie nie wiem - spytal ...
- tak ... gdy miałam 7 lat to wygrałam międzynarodowy konkyrs muzyczny ... - powiedziałam ...
- wow !! juz w wieku 7 lat?? !! - powiedział ze zdziwieniem ...
Potem poszliśmy na taras i siedzielismy kilka godzin ... Potem musiałam juz isc ... gdy wróciłam do domu byłam bardzo nakręcona ... gdy moja siostra weszła do pokoju ja leżałam i gapiłam sie w sufit !!
Ona myślała ze jestem chora czy cos ;p

/ Nestępny Dzień : Czwartek /
Aaaaa !!! - krzyczał ktoś bardzo przerazająco !!
Ten krzyk mnie obudzil ... nagle słyszałam jak ktos biegnie po schodach tylko nie wiedziałam czy w góre czy w dół ... okazało się ze to moja siostra otworzyła list do mnie w którym pisalo ze jedni ludzie śledzili mój talęt mzyczny od 7 roku zycia gdy wygrałam ten konkurs ... dziwne to bylo bo dzien wczesniej mówiłam o tym justinowi ... nagle dzwoni mój telefon ... widze ze dzwoni justin wiec odbieram :
- Cześć !!- Powiedziałam
- Cześć Słońce - Powiedział ...
- List Doszedł ??- Zapytał
- Ten lis o moim niby talęcie ?? - zapytalam ..
- tak !! uznalem ze masz niesamowity talęt i zadzwoniłem do Seleny Gomez bo troche ją znam i ona powiedziała ze z wielka chcęcią pomoze ci zrobic kariere muzyczną ...
Ja powiedziałam ze spiewałam dla przyjemności a nie po to zeby zrobić kariere ... on powiedział ze Selena powiedziała zebyśmy ja i Justin razem nagrali jakomś piosenke ... ja powiedziałam ze nie chce !! niech on sam nagra !! i sie rozłączyłam !! potem on do mnei wydzwanial ... ja to ignorowałam ... nagle on do mnie przyszedł i powiedział ze bardzo za to przeprasza i ze odwoła nagranie !! ja mu powiedziałam zeby on nagrał piosenke !! :
- Bez Ciebie ?! Mowy Nie Ma !! - Powiedział
- To Trudno .... - powiedzialam ...
Justin powtem mi powiedział ze musi wyjechać na tydzien ... a ja znam go tylko 2 dni a juz nie wyobrazam sobie zycia bez niego ... on powiedział ze będzie dzwonił ...
- Przed wyjazdem chcę ci powiedziec mój największy sekret !! - oznajmił
- no to mów ... - powiedziałm z uśmiechcem ...
- ale nie mów nikomu !! - poprosil
- ok ... mozesz mi zaufac ... - powiedziałam
- tak wiem ze moge ci ufac o juz dawno ci ufam ... - oznajmił
Ja się uśmiechnełam ...
On powiedział :
Mój największy sekret to :

Ciąg dalszy nastąpi w następnym rozdziale ... zapraszam wszystkich ;)
Dawajcie komcie i piszcie jakie macie pomysły na te historie ;)
Pozdrawiam ;**

2 komentarze:

Isabell pisze...

Super <3 Czekam na następny ;*

EmoOla pisze...

No kurcze ... bombowe !!