niedziela, 29 sierpnia 2010

Rozdział 8

... Stała tam Jasmine Villegas ... Nie wiedziałam co myśleć :
- Czego chcesz ?? - zapytałam ze złoscią ...
- Chcę Cię przeprosic , zrozumiem jeśli mi niewybaczysz ale ja juz nie chce przerabiać fotek ani być wredna ... to mi wcale na dobre nie wychodzi ... - powiedziała Jasmine
- Serio ?? - spytałam ze zdziwieniem ...
- Tak ... troche głupio o to pytać ale czy wybaczysz mi ?? - powiedziała z nadzieją ze jej wybacze ...
- No oczywisćie ze Ci wybacze - powiedziałam z uśmiechem ...
Jasmine mnie przytuliła .... ja zaprosiłam ją do środka siedziałysmy rozmawiałyśmy i piłyśmy kawe gdy nagle wszedł Justin ...:
- Czego tu chcesz Jasmine ??!! - zapytał wskazując jej palcem drzwi ...
- Spoojnie - powiedziałam z uśmiechem - pogodzilysmy sie - powiedziałam z uśmiechem ;)
- No właśnie - powiedziała JasmineV - Justin ciebie tez chciala bym przeprosić zachowałam się jak jakaś idiotka a nawet gorzej ... myślałam tylko o tym zeby sie wybic ... naprawde przepraszam , wiem ze szybko mi nie wybacysz ale ... po prostu ... lepiej juz pójde ... - powiedziała Jasmine wychodząc ... Justin ją zatrzymał i powiedział ze jej wybacza ;) Potem usmiechnełam się widząc jak się przytulają ... dobrze ze sie pogodzili ;) Potem wszyscy usiedlismy i gadaliśmy przez kilka godzin ;p Nagle Justin zaproponował nagranie wspólnej piosenki ... czyli ze : Jasmine , Justin i Ja ;p nie wiedzialam czy sie godzic ale skoro mam juz jedna piosenke to druga nie zaszkodzi ... :
- ze co ?? nagrac piosenke ... nie nie moge ... to będzie wyglądało jak bym się chciala wybić waszym kosztem ... !! - powiedziała
- Eee tam ... to ja proponuje więc zgudz się - powiedzial JustinB do Jasmine ;) ;p
Potem pojechaliśmy do studia był tam Usher ... :
- Aaa !! - znowu sie do ciebie przyczepila ta pirania... jak jej tam bylło .. a Jasmine Villegas :/ - powiedzial ze złością i z zabujczym spojrzeniem ...
- Nie ... spokojnie ... juz sie pogodziliśmy ... - powiedział Just ze śmiechem ;p
Potem wybralismy piosenke co by do nas pasowała ... ta piosenka miała tytuł : Nic nie staniena drodze do przyjaźni ... ;) Miała naprawde fajny tekst ;p potem poszlisy do domu ... a na drugi dzien mielismy nagrywac ... co do piosenek to wczoraj skonczylam pisac moją piosenkę pt : "Gdzie Jesteś ?? " ...
Napisałam tą piosenke ponieważ strasznie brakuje mi mojego dziadka ... w tej piosence było :
Gdzie jesteś teraz ??
Gdzie jesteś gdy mi ciężko ??
Gdzie jests kiedy potrzebuje cię najwięcej ?? ( x2 Całosć )

Chwyć mą dłoń i weź ze sobą !!
Weź do miejsca w którym nie ma problemów !!
Chce być jak najbliżej ciebie !!

Gdzie jesteś teraz ?? ... x2

Proszę wspieraj mnie tak jak kiedyś !!
Oświeć mi drogę do Ciebie !!
Bo chcę Cię zobaczyć i znów uśmiechnąć się !!

Gdzie jesteś teraz ?? ... x2

... To była moja piosenka ... bardzo wiele dla mnie znaczy ... tak wgl to nie wiem czy być z Justinem ... ooo o wilku mowa ... właśnie Justin przyszedł :
- Cześć Kochanie - powiedział Justin ...
- Hej - powiedziałam nie wiedząc czy sie smiac cy płakać ... :
- Justin ... nie wiem czy powinnismy być razem ...

Kolejny rozdział będzie może jeszce dzisiaj ale nie wiem ... teraz pisałam to bardzo szybko bo jestem u babci i dziadka ;)
Ps . Prosze was ... nie kopiujcie tej piosenki bo ja ją naprawde naisałam i ta piosenka nie jest naprawde dla mojego dziadka ... ona jest dla ... kolegi którego mi naprawde brakuje więc ta piosenka bardzo wiele dla mnie znaczy ... ( błaka nie kopiujcie ) ( tak wiem moje teksty piosenek są słabe xD )
Piszcie w komciach co myślicie o piosence i całym rozdziale ;p
Pozdrawiam ;**
Vanessa/Karolina ;)

1 komentarz:

EmoOla pisze...

ale superaśny rozdział ... nie wiedziałam ze Jasmine aż tak się zmieni !!!! Pozdro dla Fanów Bieberka ^^