niedziela, 29 sierpnia 2010

Rozdział 7

... Jak całował sie z Jasmine Villegas ... Nie mogłam w to uwierzyć ... to było z wczorajszego dnia ... nie wiedziałam co robic ... nagle do moich drzwi ktos zapukał ... Gdy otworzłam to ujrzałam Justina ... szybko zamknełam drzwi ... potem poszłam do siebie ... nagle usłyszałam dzwonek do drzwi ale nie chciałam się tym przejmować więc zaczęłam słuchać muzyki ... ( Byłam u siebie w pokoju ) nagle do mojego pokoju wszedł Justin .... oczywisćie wpusicla go moja mama ... on wszedł i :
- O co ci chodzi ?? - zapytał
- Ooo udajesz ze nic nie wiesz ?? - powiedzialam ...
- No nie udaje ... serio sie pytam o co ci chodzi ?? - powiedział ...
Ja pokazałam mu na internecie zdj jak całuje się z Jasmin ... On zaczął się wypierać ze ona to przerobiła ... nie wiedziałam czy mu wierzyc ... nagle wpadłam na pomysl zeby iść do Jasmine ... gdy byłam juz pod jej domem to otworzyła mi i miała mine jak by zobaczyła ducha ....
- Czego chcesz ?! - powiedziała Jasmine ze złością ...
- Chce sie spytac czemu przerabiasz zdj Justina i twoje ?? - powiedziałam
- Z kąt wiesz ze to ja ? - spytała ze spojrzeniem jak by mnie chciała zabić !!
- Mam swoje źródła ... - powiedziałam ... nagle za mną pojawił sie Justin :

- O cześć kochanie - powiedziała Jasmine do Justina ...
- Nie mów tak do mnie - powiedzial Justin
- Olł udajesz tak przed swoją byłą ?? - powiedziała Villegaska ...
- Nie ... nie jestesmy razem ani nić !! - oznajmił Bieber ze wściekłoscia ...
- Wczoraj mówiłeś ze ejstes ze mną a nie z tą kretynką ... - powiedziała JasmineV
Gdy to uslyszałam odrazu poszłam do siebie i nie chciałam nikogo widziec ...
Byłam tak zmęczona ze poszłam spać !! ... Nie mogłam zasnąć więć wyszłam na balkon i chwile patrzyłam na gwiazdy ... ( W sensie ze te na niebie ;p ) ... siedziałam na moim ulubionym fotelu ... nagle usnełam ... po 2 godzinach obudzilam się ... gdy się obudziłam zobaczyłam Justina ... patrzył na mnie ze swojego balkonu ... gdy zobaczył ze wstałam odrazu sie do mnie uśmiechnąl i puścił oczko ... nie chciałam na niego patrzec więc weszła do środka ... mój piesek leżał na moim łóżku ... ten pies przypomniał mi o Justinie ... wtedy było cudownie ... koło pieska zobaczyłam koperte ... gdy ją otworzyłam zobaczyłam płyte ... włożyłam ją do odtwarzacza i usłyszałam rozmowe Justina i Jasmine :
- Dla czego przerobiłaś te zdj ?! - zapyytał Justin ...
- Bo ta lalunia nie chciała sie od ciebie odczepić !! - powiedziała ...
- Ale ja ją kocham i nic tego nie zmieni ... - powiedział Justin na tym nagraniu ...
Gdy to usłyszałam to łzy płyneły mi z oczu ... Zadzwoniła do Justina i przeprosiłam go ze mu nie wierzyłam ... potem wszystko było ok ... :) Na drugi dzień poszłam do Jasmine i dałam jej tą płyte ... potem poszłam ... oczywiscie nie obyło by siie bez fanów więc rozdałam autografy i wrócilam do domu ;)
Pokilku godzinach zadzwonił dzwonek do drzwi ... gdy otworzyłam drzwi stała tam Jasmine ...

Przepraszam ze dzisiaj tak mało ale chwilowo mam doła :(
Po za tym to bolą mnie oczy i głowa xD
Pozdrowienia dla Was ;**
K.C !! ( To Do Tajemniczej Osoby xD ;)
Paaa ;** ^^

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

FANKI BIEBERA!
łączmy się i pokażmy,że fanów jest więcej. ;dd
justinbieberfanz.dbv.pl/
podaj dalej.

Anonimowy pisze...

FANKI BIEBERA!
łączmy się i pokażmy,że fanów jest więcej. ;dd
justinbieberfanz.dbv.pl/
podaj dalej.

Anonimowy pisze...

FANKI BIEBERA!
łączmy się i pokażmy,że fanów jest więcej. ;dd
justinbieberfanz.dbv.pl/
podaj dalej.

EmoOla pisze...

ale emocje xDxD Twoje opowieści są bombowe !!!!!!!!! mogła byś zostać pisarką !!!!!!!!! Zacznij pisać jakomś ksiązke nie o Justinku bo to sie będzie słabo sprzedawac :P:P Bo JustinBieber jest mało lubiany w Polsce :( :(
Pzdr Dla Fanów Biebera Z Całego Świata !!!!! :*********